Tvorba postavy

  • systém: DnD 3.5
  • úroveň: 10 (32 bodový systém); INT alespoň 10/0
  • rasy: PHB
  • povolání: PHB + prestige class DMG 
  • vybavení: Dle vybrané frakceHrajete skupinu tajných agentů tzv. „spáčů“ operujících často dlouhodobě na území protivníka a používajících hlavně klamu a často i zákeřných činů. Při tvorbě postavy to berte na vědomí. (Postavy se silným morálním principem či jinak rozporuplným nastavením se na tuhle práci prostě nehodí, Paladin je mimo stejně jako Clerik LG boha, Monk víceméně taky, Druid je problematický) Skupině se určitě hodí různorodé schopnosti (arkánová a divinová magie, souboj, high skilled rogue atd.)
    Minimálně 1 ze skupiny musí být tzv. „spáč“ schopný pomocí artefaktů vstupovat do podvědomí tvorů z jiných plánů existence. Spáč pokud zrovna aktivně využívá svou schopnost má omezené možnosti jak zasahovat do případného souboje skupinky a částečně i možnosti jak komunikovat s okolím (obojí lze částečně či zcela „vykoupit“ rozdělením talentů). Každý hráč který chce aktivně využívat schopnosti spáče musí mít k dispozici chytrý telefon (či cokoliv jiného) s internetovým prohlížečem a přístupem na internet.Na výběr je z 6 skupin dle „zaměstnavatele“
    Popis u „Skupina“ berte jako návrh a nikoliv nutnou podmínku jak by mohla skupina vypadat.

    Erum:
    Městský stát. Rozlohou zanedbatelný oproti ostatním geopolitickým „hráčům“ avšak reálným vlivem si nezadá ani s největšími hráči. Politický systém anarchokapitalismus.
    Právní systém víceméně „silnější pes m**á“. Když jste ti nejlepší můžete si dělat doslova co chcete a nikdo vám do toho nekecá. Když nemáte co nabídnout, nechají vás tu doslova chcípnout na ulici a nikdo do toho nekecá. Přístup k nejmodernější technologii. Největší mezinárodní tržiště. Nemají s nikým vyloženě špatné vztahy.
    Skupina: Tematicky se sem hodí jakkoliv složená dostatečně efektivní skupina
    Vybavení: 45.000gp. Lze pořídit cokoliv za tabulkovou cenu. Až 10.000gp lze „věnovat“ někomu z družiny.

    Firyarnor:
    Klasické lidské království (70% human). Nejmodernější armáda. Momentálně se velká část území vzpamatovává po válce a části území, které jsou pod kontrolou barbarských nájezdníků nejsou výjimkou. Fakticky vítěz ve válce, který mohl z velké části diktovat poválečné uspořádání světa.
    Skupina: Cokoliv co bude plnit efektivně zadávané úkoly. (Podobně jako u Erumu)
    Vybavení: Každý si vybere před hrou z předdefinovaného tematicky laděného balíčku military issue vybavení s hodnotou 40kgp+ (např. +1 Adamantine Flaming zbraň,+ 3 Mithral Breastplate, Boots of speed, +2belt of strength, +2amulet of health) + 10.000gp za které lze pořídit cokoliv za tabulkovou cenu. Až 5.000gp lze věnovat.

    Ýara-Tauri:
    „Něco jako“ konstituční monarchie. Elfí císařství (95% elf, 3% half-elf). Považován za hlavního agresora války. Pro ostatní národy se jedná většinou o namyšlené nácky. Po prohrané válce prochází zdevastované území masivní obrodou.
    Skupina: Preferováni elfové, případně lidé. Neměl by být trpaslík. Lze dobře i druid  (na rozdíl od ostatních). Clerici přírodních bohů a Druidi jsou zde přirozenými vůdci.
    Vybavení: Každý 40.000gp Až 5.000gp lze věnovat. Jakýkoliv kov a výrobky z něj včetně vzácných kovů je o 25% dražší (Mitral Breastplate 5.000gp, očarování pak již stojí normálně). Divinové svitky, potions a wands (Cleric, Druid, Ranger) jsou o 25% levnější. + Po odevzdání deníku dostane každý jeden užitečný magický předmět (minor wondrous item, wandka apod.)

    Khazad-ankor:
    Monarchie. Trpasličí království(70% dwarf). Národ téměř vyhlazen ve válce. Království je v troskách a bez podpory Firyarnoru by již pravděpodobně neexistovalo. Obnovuje se zde těžařský a kovářský průmysl.
    Skupina: Neměl by být elf. Bojové classy jsou vysoko na společenském žebříčku.
    Vybavení: Každý si vybere z předdefinovaného tematicky laděného balíčku military issue vybavení s hodnotou 30kgp+(viz. Firyarnor) + 15.000gp Až 5.000gp lze věnovat. Jakýkoliv kov a výrobky z něj včetně vzácných kovů je o 40% levnější).

    Východní říše:
    Spolek jednotlivých gubernií pod vládou velkého vůdce. Území východní říše se velká válka vyhnula, ale probíhala zde v té době občanská válka.
    Skupina: Cokoliv. Fighteři a Barbaři jsou přirozenými vůdci.
    Vybavení: 25.000gp Až 5.000gp lze věnovat. Zbraně včetně magických jsou o 10% levnější.
    + Po odevzdání deníku každý dostane přiděleno military issue vybavení pro doplnění na míru postavě (dle rozhodnutí zásobovacího důstojníka) s hodnotou 20kgp+

    Federace:
    Spolek jednotlivých gubernií odmítajících velkého vůdce. Gubernie, které se oddělili od východní říše během občanské války. Západním světem považováni za barbarské hrdlořezy, kterým nelze věřit.
    Skupina: Cokoliv. Fighteři a Barbaři jsou přirozenými vůdci.
    Vybavení: 25.000gp Až 5.000gp lze věnovat. Zbraně včetně magických jsou o 10% levnější. + Po odevzdání deníku každý dostane náhodně vygenerované předměty v hodnotě 30.000gp+ (Loot z válečného rabování). Hráč bude moci částečně ovlivnit náhodnost (řekne, zda házet z tabulky svitků či prstýnků apod., zda chce obouručák či štít, ale očarování bude náhodné) Všechny takto generované předměty lze libovolně měnit/věnovat mezi sebou.

     

    On line deník naleznete zde (stáhnout a až poté vyplňovat)

    V případě dotazů či konzultací kontaktujte